blog ini mengisahkan 5 org sekawan yang memang giler2 and happy sentiase..mereka adalah: bun,reza,luke,fadh n capix.. Always Together

Saturday, February 21, 2009

LOVE IN THE BULLET>bun

wah...tajuk nk drastik jerk..hehe..tp,apa yg jd kat aku cm2 lar...love in the bullet..cinta dlm peluru?? btol ke bleh jd cmne??mmg bleh jd cni..
kalo cinta yg dilahirkan atas dasar nk memperdayakan org laen..ape mkne suma ne?peluru 2 membunuh...kalo cinta dilahirkan atas dasar nk menghancurkan org laen?? aku rse aku dah penah alami nyer...aku serik lg...tp...kdg2...hadir gakk..hadir sowg manusia ne..ketuk pintu hatiku melalui alam maya...aku xpnah berjumpa dgnye..xnah bersua muka...melahirkan rsa cinta pada aku..wlaupun sekjap sja berkenalan..tp,apa yg aku ckp r...love in the bullet..cepat n menghancurkan...aku serik lg....aku serik bercinta....aku kecewa dgn hdup aku....mujur aku ade membe2 aku....pd awek2 atau lebih tepat lg bini2 kepada membe aku ne [riza,fad,luke,capix] "HARGAILAH MEREKA!!!!!"mereka ne,aku kenal sgt,luar dlm hati mereka...kalo korg [awek2] dowg xpcaya akan ketulusan cnta mereka ne..aku pon cop korg "LOVE IN THE BULLET"..ape2 pon...
hidup mesti diteruskan...perjuangan masih jauh...cuti khas bakal aku dpat...n aku akan berubah 180 drjah.....aku akan kejar blik pointer aku!!!!!!n...utk fahdilah....
"hidup ne umpana kaca dmana retak kalo disalah pegang,
pecah kalo terjatuh..
berguna kalo dpt digunakan sebaiknya...
fahdilah....
ubahla sikap....
jd lah manusia..bukan peluru yg menghancurkan hati lg....
syg..berhentilah menipu ibumu...
bgtaw perkara sbenar...
moga hdup mu kekal bhgia....
dilamin [16-11-08 - 21-02-09]
selamat tinggal selamanya.....


terakhir kalinye.....
kepada awek2 membe aku......
"Allah ne hanya mengurniakan perasaan cinta kepada hambanya,tatkala hambanya meminta kepadanya...kdg2 ia dtg sebgai ujian menguji keimanan kita sebagai hambanya..
kepercayaan itu penting dlm hubgan percintaan...
hargailah kwn2 membe aku...
jgn bg nasib dowg jd cm aku...tolak ansur la...
cmburu pekara biasa dlm percintaan..
yg penting!!!!
"HARGAI MEREKA...SELAGI MANA CINTA MSIH HADIR DLM HATI MEREKA..
SELAGI MANA NYAWA,IZRAIL BELUM DTG AMIK....
SELAGI.....DUNIA MASIH BELUM KIAMAT...."

2 comments:

  1. agk jiwang gak ko bun..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..
    bole thn citer nih..=)
    mcm adaptasi novel..
    muahaha..

    ReplyDelete