blog ini mengisahkan 5 org sekawan yang memang giler2 and happy sentiase..mereka adalah: bun,reza,luke,fadh n capix.. Always Together

Saturday, May 16, 2009

16th May..>Luke

Hari ini 16 Mei... Seluruh Malaysia sambut Hari Guru...

Hari ini 16 Mei... Di sekolah lama ada sambutan Hari Guru...

Tapi tak dapat pegi sebab keje... Wooo~~

Hari ini 16 Mei...

Selamat Hari Guru buat semua guru-guru yang aku kenali...

Yang pernah mengajar aku, yang tak pernah mengajar aku...
Yang baik dengan aku, yang kurang suka sikap aku...
Yang sayang aku, yang tak kenal siapa aku...
Yang pernah membimbing aku, yang tak pernah pedulikan aku...
Yang masih ingat siapa aku, yang lupa pada aku...
Yang pernah cubit aku, main volume dengan aku, rotan aku..


Selamat Hari Guru buat guru-guru yang aku kenali di alam maya ini...

Buat shahir, buat QoqSyu, buat Min, Wawa, Deela, Dewi, Anrian, Alfoso, dan bakal guru, Leo dan Darxxx...
Tak lupa juga pada E'ah dan Ken...


Selamat Hari Guru juga aku ucapkan pada mereka-mereka yang bukan guru, tapi memberikan aku ilmu secara tidak langsung...

Buat rakan-rakan bloggers... with all those fascinating facts and wonderful languages... :D
Buat teman-teman lama... study group, kerja sekolah, bicara soal hati, bicara soal awex(heheh)... :P
Buat saudara-mara... rewang-rewang, adat resam dan budaya...
Buat adik-beradik... kerja rumah, kerja sekolah, gaduh-gaduh, buli-membuli, lawak melawak, sopan dan santun, budi dan bahasa...
Buat bakal mertua... adat resam dan budaya, hidup berkeluarga...


Istimewa buat Imran yang banyak mengajar PakTeh(pangkat aku) untuk bersabar dan berlembut...


Teristimewa juga buat sayangku Hanis yang mengajar aku erti perkongsian hidup dan pengorbanan...


Dan yang paling istimewa, buat Mama ngan Abah yang paling banyak sekali mengajar ilmu dan erti kehidupan dari dulu, kini dan selamanya...


Terima kasih... Terima kasih... Terima kasih yang tak terhingga...
I love you guys so so much!!

No comments:

Post a Comment