blog ini mengisahkan 5 org sekawan yang memang giler2 and happy sentiase..mereka adalah: bun,reza,luke,fadh n capix.. Always Together

Tuesday, May 12, 2009

The LOrd OF the Kami :the return of Bun.

The LoRd of The Kami : tHe Return OF Bun
percaya atau tidak, kini Bun dah kembali ke dunia Kami,dan membawa satu pembaharuan dlm hidup beliau.iaitu menjadi manusia yg bertanggungjawab diatas setiap tindakan dan keputusan yg diambil olehnya.seperti yg diharapkan Loq,Reza,Fad n Capix..kawan2..thanx sgt2,baru aku sedar selama ne aku ada kelemahan itu.and kowang suma yg sedarkan aku.sepanjang aku bekerja di Kedai Kakak aku,aku belajar serba sedikit menjadi manusia bertanggungjawab dn pahami maksud kowg yg tersirat dlm mengubah aku.
geng,
walaupon aku da menjadi serpihan dlm komander ne,aku tetap bersemangat nak jd komander terbaek dan berazam nk bersaing dgn Fad dlm ap jua segi..
hehehe!
p/s: tapi Fad,dari segi dan rupa bentuk kepala ko,aku xbleh lwn r..
ade cerita lawak yg aku ingin kongsi dlm ruangan ne :

1: aku kena kejar ngan anjing.wuahaa..masa beli CD kat Perda masa aku balik kampus hari itu.3 Ekor doh..aku lari cam xcukup tanah.hahahaha

"jgn lupakan daku dlm doa kalian"

=p

No comments:

Post a Comment