blog ini mengisahkan 5 org sekawan yang memang giler2 and happy sentiase..mereka adalah: bun,reza,luke,fadh n capix.. Always Together

Tuesday, May 12, 2009

1st Story of my life as Commander

Me!!
Assalamualaikum..
  • First time aku tulis blog ni...mungkin x biasa lg..perlu byk tunjuk ajar...anyway, aku ni antara salah sorg 'KAMI'...aku ni jenis senyap orgnye..aku ni ske senyap coz aku ni ske perhati org dulu sebelum nak betulkan org 2..
  • Dlm komander, aku tau komander bukan tentera sepenuhnye...tp bg aku selagi pakai Full U ni, selagi 2 la aku anggap komander ni Tentera...Aku ni mmg berpegang juga pada slogan TDM...'GAGAH SETIA'. walaupun aku pun tau slogan komander 'BERILMU DAN BERDISIPLIN' tapi aku rase aku lg berpegang setia pada slogan TDM tu.. Mgkin sebab aku ni still berpegang teguh kesetiaan aku time PKBM dulu...
  • Anyway, aku harap sem 5 ni...aku mesti byk berubah...Perubahan pada diri aku sem 5 ni :-
  1. Mantap dlm kawad...ingin jd terbaik drp sume komander..saingan sihat
  2. Jadi terbaik..baik lum cukup lg, tp terbaik..
  3. Study still number 1..2nd is Commander..
  4. Berani memimpin..ikut kemampuan..
  5. Time serius, serius..time main, main...
  • dah byk membebel ni..anyway, perubahan ini adalah bertujuan tuk Komander juga..bukan tuk aku sorg saje...tp tuk sume dlm komander..

No comments:

Post a Comment