blog ini mengisahkan 5 org sekawan yang memang giler2 and happy sentiase..mereka adalah: bun,reza,luke,fadh n capix.. Always Together

Tuesday, May 12, 2009


p/s : buat makluman pembaca.ne bukan ahli kami.

hahahahaha!

aku skang ne tengah addict ngan FIFA ONLINE 2!!!

N team aku adalah "Manchester United" or Red Evil!!!

hidop Man.U!!!!

"aku ngah planning nak beli young player dlm list UEFA."

tapi LP x cukup lg... ~ wohooo ~

CAPIX,JGN Jeles Ma!!! aku jd manager Man.U skg,international wo!

Level 12 baru...Noob lg la..ujung minggu ne ade tournament besar-besaran kat tempat aku..

Man.U jd champion la!!

MAN.U!

MAN.U!

MAN.U!

~ KAMI ~






2 comments:

  1. jgn jeles akak pegi MU nnt!! hehe..
    nk soh akak kirim salam kn?? hihi..

    ReplyDelete
  2. huhuhu....
    agk jeles gak la kak aien..huhuh..
    xpe2..KAMI pn simpan mtlmt..
    nak g MU!!

    ReplyDelete